lördag 2 april 2011

Vår kalaskväll hos syster

Den mest underbara sexåring du kan tänka dig har firat sin födelsedag i dag, Agnes! Hon fick massor med fina paket och är alltid lika tacksam för det. Från oss fick hon väggord, "The queen of Rock" stod det på dem. När jag frågade henne var den en av de bästa presenterna, så det blev ju ett gott betyg. Vi blev bjudna på hamburgare i bröd och pommes, allt enligt Agnes egna önskemål.
Till kaffet blev vi bjudna på denna både fina och goda tårtan bakad av Janina www.enkarleksresa.blogspot.com Klicka på bilden så får ni se vilket arbete hon har lagt ned, bara kolla detaljerna som väskan och skorna. Janina, du är så himla duktig och denna gången överträffade du dig själv.
Klicka upp bilden och njut av busiga ungar, god mat och fin dukning. Hunden Johnsson är med på ett hörn och likaså några av Agnes fina presenter


Tack syster med familj för den som vanligt trevliga bjudningen

För er som undrar, vår kamera är sönder, ingen tvekan om den saken. Syster Johanna var snäll nog att låna ut sin till mig så att detta inlägg kunde göras!

4 kommentarer:

  1. Synd på kameran hemförsäkringen tar kanske det?
    Tårtan var super-fin.Vad var det i?
    Härliga bilder från kalaset
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina orden :) Kul att den uppskattades :)

    Jag kan svara på den frågan Maria. Mjölkchokladganache och rårörda hallon på vaniljbotten. :)

    SvaraRadera
  3. Men gud vilken fin tårta=)=)
    å det som var i lät inte helt dumt=)
    Jag är så klumpig att jag hade inte fixat
    de små fina detaljerna i marsipan.
    Så fin hon är Agnes=)
    Kram S

    SvaraRadera
  4. Maria, jag tror tyvärr självrisken gör att det knappt lönar sig att kontakta vårt försäkringsbolag...men jag ska kolla upp det!

    Janina, tur att du svarade på det själv för annars hade jag skrivit typ chockladfluff med hallon....kort och gott;)hihi!!

    Sandra, jag säger som du där, jag har inte heller ro att pyssla med detaljer....därför uppskattar jag detta som Janina gör så oerhört mycket. Även Lova ska ju ha en tårta från Janina på sin dag:)


    Kraaaaaam

    SvaraRadera