tisdag 17 maj 2011

Mannekängen rotar i sina lådor



De översta tre bilderna i collaget visar Lova i sin fina klänning som hon fick av kompisen Elvira från Göteborg och hennes familj i försenad födelsedagspresent. Visst blev hon fin i denna härliga retrostilen? De tre nedre bilderna visar hur det kan se ut när man själv inventerar i sin byrå.

Soltröja med UV-skydd från Hummel, hårband och söt t-shirt med text - Tycker du jag är charmig skulle du träffa min moster - var vad som hittades!

Allt skulle givetvis provas och inspekteras.


Nu sover Lova och jag ska äta ett för dagen sista mellanmål a la GI. Det blir keso med hackade valnötter och stora odlade blåbär från ICA (frysdisken). Sjukt gott, om ni frågar mig. Mycket bättre än glass eller sockrig yoghurt som jag tidigare åt en del av. Detta är verkligen ett hett tips från mig till er. Det enda som kan hända er är att ni tappar något kilo i längden, vilket många uppskattar!

8 kommentarer:

  1. Naw så söt hon blev=)=)
    Bra att den passade.
    Hehe cool "tischa" och fin i håret med bandet som den nya Mick Jagger=)=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ujuj så tjusig hon blev sweetpie:)
    Allt klär en skönhet precis som hennes mamma
    är en skönhet
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Sandra, tack än en gång för den fina klänningen:)Japp, Mick Jagger ska det va;)

    Maria, åååja nu tar du nog i så att du spricker...inte det fina om Lova men om mig;)
    Tack ändå

    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Superfin klänning!! Och ja det där med hjälpreda när man inventerar känner vi igen ;-)

    SvaraRadera
  5. Hihihih;) Kan tänka mig det ja!

    SvaraRadera
  6. Klänningen är jättefin och resten av kläderna med. Roligt att prova ju:)
    //Carina

    SvaraRadera
  7. Så söt hon är/Kajsa

    SvaraRadera