tisdag 21 juni 2011

Det suger i shoppingtarmen!

Nu är jag allt bra shoppingsugen, men vem kan bli annat när man ser dessa underbara ting från Lexington? Här kommer en lista med bilder på det jag gärna hade klickat hem. Jag har dock en ny överenskommelse med mig själv, fundera i ett dygn - köp sedan! Klokt va?

Lovas nya bästis?

Kudden skulle passa fint med Lovas andra kuddar i nya sängen!




Två diskhanddukar med stjärnor skulle göra sig fina i vårt kök!



Jag har letat efter handdukar i klarrött med bra kvalité. Dessa håller måttet!



Produkterna hittar ni på www.lexingtonshop.com

4 kommentarer:

  1. Super jättefina saker:)

    SvaraRadera
  2. Mycket fina saker men dyra!
    //Carina

    SvaraRadera
  3. Gud så snygg kudde=)=)
    Fick vill ha begär direkt.
    Till Virans säng=)
    Hon har ljust rosa detaljer
    på sitt rum till vita väggar
    och så stjärnor här och var.
    Älskar stjärnor som inredningsdetalj.
    Måste nog apa efter dig på kudden=)
    Bra smak har du=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Tack!! Jo visst är kudden fin Sandra! Du får gärna apa efter...jag har ju inte ensamrätt på sakerna här hihi;)
    Carina, det är inte så jättedyrt!! Ganska normala priser tror jag:)

    Kram på er

    SvaraRadera