fredag 10 juni 2011

Nyshoppat till lilla damen

Denna underbara klänningen kommer från Molo. Lova hade en liknande som bebis och med en lätt nostalgikänsla hamnade denna i shoppingkorgen;)


Randig klänning från Polarn & pyret i härlig mjuk gul färg. Jag fastnade direkt!




Eftersom jag är en sucker för randigt så köpte jag även denna i fräscht marinblått. Passar för alla tillfällen i sommar! Klänning från Polarn & pyret.






Tillslut blev det också ett par nya gummistövlar från Polarn & pyret. Också i randigt förstås, varför byta ut ett säkert kort;)


För mer informaion och priser, kolla http://www.babyshop.se/ för Moloklänningen och http://www.polarnopyret.se/ för övriga varor.






4 kommentarer:

  1. SÅ snygga kläder du shoppat=)=)
    Vad gör ni i helgen?
    Om ni inte har något för er
    så kom och gå med oss
    på Liseberg i morgon
    förmiddag=) Elvira har pratat om
    Liseberg på dagis hela dagen=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Randigt är snyggt. Fina kläder
    //Carina

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den översta från Molo. Har de kläder för vuxna med?/Kajsa

    SvaraRadera
  4. Tack Sandra och Carina!!

    Sandra, vi gjorde av med mycket pengar förra helgen så nu får vi nog ta det lite lugnt denna helgen. Kanske blir det något enkelt med syrran och hennes barn bara. Tack för erbjudandet dock:)Kram vännen

    Kajsa, jag tror att Molo endast gör barnkläder. Det är ett danskt märke! Men sök på Google:)
    Kram!

    SvaraRadera