lördag 16 juli 2011

En doft av kokos!

Oriflame har ett flytande tvål som luktar helt underbart gott av kokos och påminner mig om när jag var runt 20 och åkte till Grekland. Där i den stekheta solen smorde jag endast in mig i en olja som luktade kokos (inte bra för huden, ja vet) Solskyddsfaktor två, tror jag det var;) Fast det var på den tiden när man trodde att man var odödlig!
Kokosdoften i detta setet (bodylotion och handtvål) från Oriflame blir dock ett kärt minne från mina otaliga resor till Grekland.

Att rekomendera för er som gillar kokos och inte vill göra er ruinerade för det!

Du köper dem separat och just nu kostar de 39 kronor styck!

6 kommentarer:

  1. 39 kronor styck?! Wiho, då kan man ju köpa hem si sådär tio stycken och ha på lager ;)

    SvaraRadera
  2. 39:-?! Nu blir jag lite hagalen. :)

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Ja du, då var man sannerligen odödlig, på de där galna Greklandsresorna, huvaligen att man kom hem i behåll är en gåta såhär i efterhand!
    Men mer kokos åt folket, det håller jag med om!
    Varma kramar från en nyss-hemkommen-tjej!

    SvaraRadera
  4. Den vill jag prova=)
    Jag har en känd förkärlek
    för kokos som du vet=)
    Kan man best. på nätet
    el. måst man känna nån
    som säljer?
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Jannika, haha, ja ellerhur? Det är bara att bunkra så kan man missbruka kokos hela hösten och vintern sen:)

    Sandra R, haha:)

    Caroline, exakt, att man kom hem oskadd...jag fattar inte hur man kunde ha sådan tur! Jag kommer vara ett nervvrak när Lova kommer på hur kul det är att vara nere i Europa med sina vänner. Att sola med solskyddsfaktor 2 kan ju i och för sig ta död på dig flera år senare....hudcancer som har blivit så vanligt...men inte fasiken hade man en tanke på det där och då!

    Sandra, jag vet inte om oriflame har försäljning på nätet men ska strax kolla upp det. Jag har köpt min av en tjej som säljer!

    Kram på er

    SvaraRadera
  6. Sandra, du kan beställa på nätet! Gooogla bara!

    SvaraRadera