tisdag 19 juli 2011

Galna upptåg på hemmaplan och svärmor på väg hit!

Det är tisdag eftermiddag! Jag har jobbat klart för i dag. Svärmor är på väg från Göteborg och borde titta hit in vilken minut som helst. Lova är toppad som en speedad kanin. När jag trodde att de tokiga upptågen var slut fick hon för sig att hon skulle bada i skurhinken. Alla kläderna åkte av och jag trodde förstås att det var pottan hon tänkte sätta sig på....men icke! Jag hann stoppa henne i sista sekund.

Svärmor stannar över natten och i morgon firar vi min födelsedag i mina föräldrars trädgård. Solsken är beställt!

8 kommentarer:

  1. Haha, söta tjejen. Skurhinken kan vara spännande.

    Grattis i förskott! Hoppas du får en riktigt fin dag med roliga paket och god tårta.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis gumman på din dag
    Kramkramkram Mia, Henke och barnen

    SvaraRadera
  3. Åå ett jättegrattis sweetie
    på din dag=)
    Danne, Sandra och Viran

    SvaraRadera
  4. Skulle bara säga grattis på födelsedagen!
    Hoppas att Du har haft en riktigt bra dag! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Grattis i efteskott/Kajsa

    SvaraRadera
  6. Hoppas födelsedagen blev som du tänkt dig!! Grattis i efterskott =)

    Kram från Göteborg

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott
    //Carina

    SvaraRadera
  8. Tack alla för gratulationerna!:)
    Kramar

    SvaraRadera