fredag 23 september 2011

Första bladet är skrivet.....



Fingrarna glider vant över tangentbordet och jag har skrivit det första bladet i min kommande bok. En bok som spänner sig över en femårsperiod i mitt liv och som har ett syfte att berätta en historia som flera kommer att chockas och förfasas över. Mina närmaste vänner vet exakt vad jag svamlar om nu men ni andra får nyfiket vänta....


Frågan är sedan, kommer något förlag att vilja publicera min historia? Det vet jag ju inte än!









15 kommentarer:

  1. Lycka till gumman!
    Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att första bästa förlag Du skickar till kommer att ta sig an din text!

    Massa kram!

    SvaraRadera
  3. Det kommer gå vägen
    du skriver bättre än
    alla jag känner och
    du har en bra story
    som berör

    Lycka till=)
    Kram Sandra=)=)

    SvaraRadera
  4. Lycka till med boken
    //Carina

    SvaraRadera
  5. Men heja Jennie, så roligt att du skriver en bok! Den ska jag köpa när den kommer ut.

    SvaraRadera
  6. Tack för alla "lycka till"

    Det kommer att ta tid med boken men jag har ett klart mål framför mig. Det jag vill ha ner på pränt är solklart.

    Ja, du Therese...vi får väl se om den kommer ut på marknaden...det kanske inte är så troligt;) Det vore kul om den gjorde det....annars får jag väl lägga ut den i bloggform så att den når ut ändå:)

    Kram till er alla

    SvaraRadera
  7. Hej J!
    Roligt att du börjat skriva din bok, underbart! :-) Jag ska med snart börja! Jag strosade runt bland förläggare på bokmässan i lördags o drömde mig bort...
    kram!!

    SvaraRadera
  8. Ps; Du kan ju trycka den själv annars, har mer info om du vill ha sedan när den är klar! :-)

    SvaraRadera
  9. Lycka till! Väntar med stor förväntan :)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Janina och Caroline, tack!!

    Caroline, jo jag vet att jag kan det och tar gärna del av den infon du har sen:)
    Hoppas bokmässan var trevlig. Hade ingen möjlighet att ta mig upp till Götet annars skulle jag har gjort det. Såg lite därifrån på nyheterna:)

    Kram på er

    SvaraRadera
  11. Det är ju jättebra att du kan trycka den själv om inget förlag vill:) Jag blir din första kund och jag vill ha den signerad;)
    Kramkramkram vännen

    SvaraRadera
  12. lycka till med boken

    SvaraRadera
  13. Kommer boken att kunna läsas av oss som läser i bloggen?

    SvaraRadera