onsdag 28 september 2011

Genomslagskraft!

Äntligen har jag fått gehör!!!

Minns ni polisen jag berättade om i inlägget "Polis, polis potatisgris"? Han kan gå och sänka sig. Han fick nämligen stark kritik av sina kolleger när jag sökte mig vidare inom poliskåren för att få hjälp.
Nu har jag fått till en anmälan som heter duga och den är nu skickad till åklagarens bord! Om den tar sig till rättegång ska jag fira med champange....

Det lönade sig att sitta i telefon hela dagen i dag....

Yeeeeeeehoooooo!!!!!!!!!

13 kommentarer:

  1. Tack....jag njuuuter ska ni veta:)

    SvaraRadera
  2. Hurra! Vilken tur att inte alla är gamla stofiler som vägrar se bortom skrivbordets fyra hörn. All lycka!

    SvaraRadera
  3. Ja tack och lov för det:)
    Tack för lyckoönskningen!!!

    SvaraRadera
  4. Wiihooo! Så jävla skönt:)

    SvaraRadera
  5. Grattis till framgången/Kajsa

    SvaraRadera
  6. Åh vad underbart!!! GRATTIS!

    SvaraRadera
  7. GRATTIS GUMMAN
    Jag hade ju glömt
    skriva här=)
    Kram&Puss Sandra

    SvaraRadera