tisdag 27 september 2011

Strålande sol och lek i parken i eftermiddag




Lova vet exakt hur gunghästen (Zebran) ska gungas
Här i full galopp som synes!


Blogger har ett nytt gränssnitt och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om det. Vad tycker ni andra som också har Blogger? Eftersom det var soligt och varmt på eftermiddagen i dag så var jag och Lova med Josse och Hilma på lekparken. Hilma hade ont i halsen och var inte så pigg på att leka och Lova var en riktig gnällspik. Kombinationen kan ni ju gissa er till. Efteråt blev det fika på Nyan och Josse shoppade loss på Klädkammaren. Senare i kväll har jag, andra syrran Johanna och Agnes varit och ätit kinamat på restaurang, mysigt!

Det kliar i fingrarna och ikväll ska jag fortsätta att skriva min bok....
men innan dess ska jag ögna igenom era bloggar för att troligtvis fastna någonstans och lämna mitt avtryck i form av en kommentar!

Jag hoppas ni alla hade en bra tisdag!

3 kommentarer:

  1. Underbar pose Lova fick till där:)Kajsa

    SvaraRadera
  2. Vilken cool gungzebra! Lova vet exakt hur den ska tämjas. :)

    Jag är inte helt nöjd med det nya på blogger, alldeles för stelt.

    SvaraRadera