måndag 3 oktober 2011

Kräftskivan i bilder








Här kommer, bättre sent än aldrig, lite foton från kräftskivan förra helgen!

Plats: Hemma hos syster Johanna med familj

Mat: Tacopaj, ostpaj, vegetarisk paj, havskräftor, flodkräftor, sallad, bröd med ost

Efterrätt: Kladdkaka med grädde

Kvällens sötaste: Lilla nyfödingen Embla

Kvällens roligaste: Att spela Gäster med gester!

Kvällens roligaste nummer två: Jannikas sambo Jimmy som alltid har ett skämt på lager som livar upp vilken fest som helst

Kvällens finaste: Mina syskonbarn Ebba och Agnes....Agnes är med i bild ovan!

9 kommentarer:

  1. Så mycket god mat=)
    Trevligt med bilder
    Gäster med gester är
    alltid en partyhöjare
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Så roligt att se lite bilder från er kräftskiva men var inte lillan med? //Carina

    SvaraRadera
  3. Hahaha nu kommer de utlovade bilderna. Kände du dig pressad eller? Meeeh som vanligt är du inte med ju
    FÅNTRATT! Kramkramkram Mia

    SvaraRadera
  4. Carina, nej Lova var hos sin mormor och morfar den kvällen:)

    Maria, hahaha...nej du, det blir inte så många foto på mig...så roligt tycker jag inte det är att visa min fula nuna på bloggen. Jag visar hellre kläder, inredning och Lova....det är ju det som jag sätter värde på:) Fast det är klart, ett och annat har jag ju faktiskt lagt in bland annat ett på dig och mig, haha;)


    Kram på er

    SvaraRadera
  5. Tack för den fina bilden på mig, tröjan jag hade la ju till typ 10 kg!! Men jag bjuder på den :)

    SvaraRadera
  6. Åh vad gott allt ser ut!! Helt underbart!

    SvaraRadera
  7. Josse, hahaha...neeeejdå, minen är väl inte helt hundra för så ser du ju faktiskt inte ut...men du är absolut inte tjock, din smalis!

    Kiqi, japp maten var inte helt fel, det vill jag lova:)

    Kram på er

    SvaraRadera
  8. Hungrig jag blir när jag ser all den goda maten.
    Så söt din systers flicka är! Agnes är ett underbart namn tycker jag. Jag tycker inte heller om att visa bilder på mig själv eller bli fotograferad. Mamma fick jaga mig med kameran när jag var liten. Jag har väldigt många foto när jag sover, undra varför;)/Kajsa

    SvaraRadera
  9. Kajsa, haha..Lova är inte heller gärna med på foto...jag får lura henne och säga att vi ska skicka foto till farmor. Då går det ganska bra! För att få henne och smila får jag fråga om hon kan visa sina tänder;) Enda chansen om man vill ha en glad unge på bilderna....hon som var en sån solstråle när hon var liten har helt plötsligt blivit sammanbiten:( Visst är Agnes ett fint namn, jag gillar det skarpt! Hon är en riktig sötnos också:)
    Kram!

    SvaraRadera