måndag 3 oktober 2011

Intelligent? Nej, förresten!



Jaha nu hade jag tänkt skriva något intelligent för omväxlings skull, men i samma sekund slog det mig att denna bloggen är tänkt att vara allt annat än intelligent. Intelligent kan jag vara någon annan stans. Här håller jag en skön laid-back-stämning med stavfel, meningsbyggnadsfel...kanske till och med faktafel, vet vet? Bloggen är en stor del av min vardagliga lediga tid och jag tänker inte pressa de små grå att utföra något storartat här på kvällarna, aldrig! Så frågan blir istället - vad för dumt ska jag skriva om ikväll? Nej, kanske inte riktigt så, men inte långt i från.

Något som jag glömt att tipsa er om är den relativt nya svenska filmen Försvunnen.
Jag var och såg den på bio med Jannika, min kompis, och har glömt nämna det här.
VI tog en girls-night-out och åt middag på Cats i Hässleholm och sedan gick vi ett par trappor upp till bion och satte oss. Filmen var en nagelbitare av stor rang och man blev underhållen hela tiden. Den kändes amerikansk men var i allra högsta grad svensk. Skådespelarna var bland andra Kjell Bergkvist, Sofia Ledarp och Björn Kjellman....helt ok....mer än ok, med andra ord!
Den har fått bra betyg överallt...se den...det är mitt tips till er!

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset=)
    Då ska jag se den!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag har också sett den och tyckte den var super/Kajsa

    SvaraRadera
  3. Åh måste nog se till att se den! Tack för tipset

    SvaraRadera