lördag 1 oktober 2011

Jag har problem....

Kära läsare och vänner...jag har problem med att svara på era kommentarer här i bloggen, lämna kommentarer på era bloggar med mera. Har ni Blogger-användare samma problem? Kanske har ni svårt att lämna kommentarer här?

Jag loggas helt enkelt inte in. Jag loggar in i vanlig ordning och det står på skärmen att jag är inloggad, men så fort jag ska svara på en kommentar är jag inte inloggad, hmmm!
Som ni vet vid det här laget så är jag helt nollad på problem som dessa så just nu är jag bortkollrad.Jag hittar inte ens en kundtjänst på Blogger....så duktig är jag;) Jag förstår att det är ett problem som uppkommit när Blogger ändrade gränssnitt men sen då? Varken med nya eller gamla gränssnittet kan jag lämna kommentarer. Skriva inlägg kan jag bara gör med nya.

Sandra R, jag önskar att jag kunde lämna dig en kommentar (följer din blogg varje dag) men får inte det hela att fungera. Det är säkert bara en inställningsgrej.

Tyvärr har jag inte så mycket tid att sitta med detta men jag hoppas på lite hjälp senare i dag



 

6 kommentarer:

  1. Precis så hade jag det innan jag bytte webbläsare. Från IE till Firefox.

    Tack vad du är söt som skriver till mig. <3

    SvaraRadera
  2. Jag har inga problem med
    att skriva meddelande hit=)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Verkar som jag också kan kommentera som vanligt/Kajsa

    SvaraRadera
  4. Nu har jag fått rätt på det hela:) Tack Sandra för tipset om Firefox. Otekniska jag har laddat ner programmet (som visserligen var en barnlek) och nu kan jag skriva på utan hinder:) Nu är det bara ett open-id som behöver fixas också...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag har kunnat kommentera i allafall men det var väl dina inställningar som felade?

    SvaraRadera
  6. Ja det var jag som strulade lite;)

    SvaraRadera