lördag 12 november 2011

Drömma kan man ju....



November och tunga kläder....här är Lova i sitt fina fodrade regnset från Didriksson, det bästa vi har haft. Jag kan tvätta det femhundra gånger, det kommer förmodligen vara lika fint ändå.
Men hur bra kläderna än är så kan man inte annat än och längta till sommaren när man ser klänningen här under



Navy inspirerad klänning från Armani till barn. Jättefin...och äntligen på rea hos www.babyshop.se. Nu till problemet, den finns inte i Lovas storlek! Den ser svart/vit ut men den ska vara mörk marinblå tydligen. Tänk er ett par solbruna små ben och ett marinblått sidenband i håret....så himla fint! Ordinarie pris 1300 kronor, reapriset 645 kronor

Men gott folk, se och njut!

5 kommentarer:

  1. Ja gud vilken snygg klänning. Varför har jag inte en flicka;) Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Verkar som Sandra kommit hem:)

    SvaraRadera
  3. Å har Sandra kommit hem? Har inte velat ringa under dagen...sen har jag ju varit iväg och firat fars dag också;) Kram

    SvaraRadera
  4. Ok! Kommer ni i morgon? Kramkram

    SvaraRadera
  5. Det gör vi men jag har kommit överens med Sandra om att jag åker upp och träffar Inez en annan dag efter det att de kommit i ordning i huset. Det är för mycket för dem nu, både med flytt, en nyfödd och alla som vill se bebisen:) Jag vill inte belasta dem...
    Jag träffar er den gången också för nu blir det så himla mycket. Lovas farmor ska också möta upp oss i morgon, plus att syrran ska följa med!
    Kram vännen

    SvaraRadera