fredag 23 december 2011

Dagen före dopparedagen!

Lova går omkring i tomteluva, jag väljer mellan glögg med en touch av lime eller konjak! Bingolotters uppesittarkväll går på teven men några lotter, det har vi inte! Så kul är det inte att spela. Musiken och stämningen är det vi är ute efter! Vi sitter hos mamma och pappa. Någon tacksam ringde på dörren och överlämnade en klapp till min pappa. Förmodligen har han hjälpt till med något som har med renovering och bygge att göra, det är ju hans grej! Mamma serverar den ena godsaken efter den andra.

Det är dagen före dopparedagen och jag önskar er alla en riktigt god jul, en fridfull helg med nära och kära!

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Det låter som att ni har en härlig mysig kväll,
    En stor kram till er, och God Jul med så klart!!
    Själv är jag helt slutkörd efter gårdagens fysiska och psykiska pers (Leia fick sitt provsvar igår, hon har Borrelia...) men jag hoppas natten tar bort den värsta tröttheten, och i morgon kommer ju tomten :-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Vi sitter och har en liknande kväll! Härligt:) en riktigt god jul önskar vi Mia och Henrik med barnen

    SvaraRadera
  3. God jul & Gott nytt år/ Kajsa

    SvaraRadera
  4. God jul önskar Carina

    SvaraRadera
  5. Tack för alla julhälsningar :)

    SvaraRadera