tisdag 27 december 2011

Guldkorn från julen 2011



Massor med julmat serverades!



Rätt som det var var värden försvunnen men han var inte svårhittad! Givetvis satt han i sitt garage och testade bilen och att påstå att han var nykter är en överdrift;)



De hårt jobbande tomtarna hade massor med paket att lämna ut! Här pausar de ett tag



Massor med ljus var tända, här på soffborden!



Bror hade köpt nya diskhanddukar och grytlappar från Lexigton. Här ett smakprov av de fina sakerna



Ett fint pepparkakshus förgyllde tillvaron!



Fin inför julfirandet



Lite spex hemma innan vi ger oss iväg! I handen har hon paketet som tomten ska få. Det innehåller hennes nappar.



Lova och hennes morfar



En av tre likadana skitsnygga stjärnor av plåt som prydde min brors höga fönster



Lova och kusinen Hilma tittar ut över ängarna och hästhagarna medan det fortfarande är ljust ute. Ingen häst syns dock till, de är nog i stallet och värmer sig.



Adventssjustaken på köksbordet var tänd



Pepparkakshuset från en annan vinkel



Den tre meter höga granen!

Alla kort är tagna med min Iphone, därav den lite suddiga kvalitén!

4 kommentarer:

  1. Så skoj att få se lite från er jul:) gudars skymning, va mycket mat ni hade. Fina saker som din bror köpt och fina lilla prinsessan Lova. Jag smälter när jag ser henne. I dag ringde jag Sofia bara för att kolla om hon kunde kolla priset men det hade utgått ur sortimentet. Så jävla dumt. Kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Å neeeej hade det utgått:( typiskt! Men ska vi kolla med Samdra också?
    Mat ja, det var en hel del;) kramar vännen

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder trots att de var lite suddiga! Verkligen en härlig jul ni haft/ Kajsa

    SvaraRadera
  4. Ni har haft en fin
    jul ser jag=)
    Älskar som bekant
    dessa inlägg när
    du bara öser på
    med foton=)
    Men så gillar jag
    ju oxå foto!
    Kramar S

    SvaraRadera