fredag 16 december 2011

Ingen julstress, men stress i största allmänhet!

Jag hinner inte riktigt med någonting just nu, frustrerande känsla! Det är ungefär fem viktiga saker som samtal, mailkontakter, saker som ska handlas, nytt bankkort som ska aktiveras pga byte av bank, kompisar som ringer och vill ses, mm mm! Tur att alla julklappar står klara i sin säck och att allt kring julen är klart här hemma. Ett litet pepparkaksbak med Lova ska också hinnas med! De sista dagarna har jag glömt av saker likt vilken dement person som helst...måste bero på stress, tänker jag! Det är helt och hållet iphonens förtjänst att jag hinner ha kontakt med er som läser bloggen! Så är det!

Kram på er och förlåt att era kommentarer blir obesvarade

5 kommentarer:

  1. Sjukt jobbigt när man hamnar i såna perioder! Nu är både M och H magsjuka här så man vet vad man har att vänta innan jul
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Skönt att klappar är klara åtminstone! Jag är stressad för precis allt just nu men får jobba på och lugna mig i veckan som kommer/ Kajsa

    SvaraRadera
  3. Sandra och lilla Inez17 december 2011 kl. 14:34

    Stressad så
    amningen har
    sketit sig! :(
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh vad jobbigt vännen. Hoppas du får ledighet kring jul och kan varva ner och landa.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Ojojoj ni stressar också tydligen

    Sandra, coola ner dig nu!!!

    SvaraRadera