torsdag 26 januari 2012

Me&I till mamma och dotter!




Efter att ha hört att Me&I kommit med nytt sortiment inför säsongen kikade jag in på deras hemsida. Plaggen ovan är perfekta att gå och skrota i en vår/sommardag. Till mig!
Moln är ju en favorit hos mig och har varit det länge. Me&I gör en comeback när det gäller molnen, vilket gillas av mig. De sista säsongerna har jag inte handlat hos Me&I för att deras sortiment inte har swept me off my feet;) Nu känns det som om Me&I kan bli kompisar igen:)



Underbar röd färg! Kul tryck!



Dessa båda tee i härliga färger (som gör sig bra till bruna små armar) passar både till en jeanskjol som till ett par trekvarts-byxor i sommar. Perfekt till Lova!

6 kommentarer:

  1. Jag skulle också kunna tänka mig både topp och byxa. Vad roligt att du snöat in på moln. :)

    Jag gillar färgen på den röda barnt-shirten men trycket sitter för högt. Eller? Den gröna är jättesöt. Ett marsvin med långa ögonfransar, gullig.

    Hoppas du har en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar också Me&I men precis som du har jag inte gillat de senaste kollektionerna/ Kajsa

    SvaraRadera
  3. Molnt-shirten är ju helt underbar! Kollade in deras hemsida nu och såg det blåa "molnlinnet" med brun kant, så makalöst snyggt!

    SvaraRadera
  4. Sandra, jag har gillat moln ända sedan Me&I hade det i sin kollektion förra gången:) Den röda t-shirten är cool just för att den inte ser ut som man förväntar sig...att trycket ska sitta längre ner! Lite annorlunda och söt på en liten tjej! Tänk så mycket man kan variera den med.
    Kram tillbaka, jo tack...dagen har varit nice! Hoppas även din har varit det:)

    Kajsa,haha där ser man!!!

    Jannika, ja jag gillade också det linnet men man verkar inte kunna köpa det, det var nog en värdinnegåva! Det linnet hade varit snyggt till sådana byxor jag visar fast bruna (det fanns sådana med)

    Kram på er

    SvaraRadera
  5. Fina tröjor för Lova! De påminner om en annan tröja eller märke som finns på babyshop. Vet inte vad det heter på rak arm:( moln känns somrigt och fräscht så jag hade kunnat tänka mig den blå tröjan till våren! Kramkram Mia

    SvaraRadera
  6. Jag tror kanske jag vet vilken du menar, men tror de har utgått ur sortimentet på Babyshop nu:( Knalliga T-shirts med fantasifulla djur på var det. De var populära när Lova föddes...kan inte minnas vad de hette bara...Egg, något!!Fan va irriterande när man inte kommer på:(
    Kram vännen, ses i morgon!

    SvaraRadera