måndag 9 januari 2012

Nytt ger mersmak!

Inte bara bloggen får ett nytt namn när vi nu går in i det nya året. Även mitt hår ska få sig en uppfräschning. Min frisör Jenna, som för övrigt är en supertrevlig tjej, ska få ändra utseendet på mitt hår ganska radikalt nästa gång hon är hemma frän Växjö! Hon tar med sig hem färg och tillbehör för slingor och klippning! Tanken är att jag ska bli ljusare! Ett ljusbrunt hår med en guldig nyans av blonda slingor är vad jag hoppas på! Jag vill inte bli blond, det misstaget kostade mig ett hår som såg ut som svinto och krävde Redkens dyraste hårvårds-produkter samt flertalet besök hos frissan för att fylla i den mörka utväxten! Dyrt är bara förnamnet och som student slet det stora hål i den redan slitna plånboken! Nej minsju, någon måtta får det vara trots att studentåren sedan länge ligger bak mig!

Tack för era underbara kommentarer, jag flyger omkring på små lätta rosa moln!

6 kommentarer:

  1. Sååå avundsjuk
    Skulle gärna gått
    till frissan nu men
    det tillåter inte
    ekonomin=(
    Nej blond ska du
    inte bli igen. Du
    var fin men som
    du själv sa så mår
    ej ditt hår bra på det.

    SvaraRadera
  2. Du är alltid så fin i ditt hår, är ganska säker på att du är det nu också...så det där med frissan kan vänta tills du har fyllt på ditt lönekonto:) Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Det ska bli spännande att få läsa (kanske också se) hur resultatet blir.

    SvaraRadera
  4. Ellerhur, jag är mycket spänd av förväntan själv också, men jag får snällt vänta tills min kära frisör kommer hem från sin arbetsvecka i Växjö, hem till föräldrarna här i lilla Osby! Det är så bra för att hon har en egen liten studio inredd på sina föräldrars ovanvåning:) Kram

    SvaraRadera
  5. Vi måste få se dig här Jennie när håret är klart! Sandra du har väl pengar till klippning,dumstrut;)Bion till helgen då?
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  6. Ska ni gå på bio? Vilket fusk!!!;)
    Vad ska ni se? Kram på er

    SvaraRadera