onsdag 1 februari 2012

Lova tar stor plats i mitt hjärta




Kopp för varm choklad (tryck Mumintrollet) från Royaldesign, 179 kronor för kopp och sked.

Perfekt till Lova på alla hjärtans dag eftersom hon nyligen börjat fråga efter varm chokladmjölk. Koppen är stor/liten nog att passa hennes lilla hand och den rymmer inte mer än vad en treåring behöver. Det är inte lätt för henne att dricka ur mina stora "baljor" som jag dricker tee ur;) Sedan har jag bara koppar utan "öron" och det passar inte heller hennes lilla hand.

4 kommentarer:

  1. De är så fina! Jag älskar koppar och köper gärna en ny då och då. Det är så trevligt att kunna välja kopp efter humör. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. En sån fin kopp! Det finns så mycket vackert att handla till sina barn i dag.
    //Carina

    SvaraRadera
  3. Sandra, så många olika koppar har inte jag, jag har snarare en hang-up på att det ska vara samma koppar så långt det är möjligt...och har max tre olika serier koppar:)Finkopparna från Hackefors, vardagskopparna och mina stora vita teekoppar som rymmer massor;)

    Carina, eller hur?:)

    SvaraRadera
  4. Tycker du ska köpa den åt henne, jättefin
    Kramkram Mia

    SvaraRadera