torsdag 16 februari 2012

Status!

Jag vaknade klockan sju i morse med en smärta som heter duga i halsen och öronen. Jag gick ner och tog en diklofenak och två panodil 500 mg. En jädra krutkur, men så hjälper det också med en gång! Under hela förmiddagen har jag somnat till och från i soffan som vilken pensionär som helst. Lova tycker givetvis att jag är urtråkig, men hon har legat stilla och tittat på Bolibompa och lekt med sitt lego. Först nu försvann hon upp på sitt rum för att bädda ner dockan. Jag masade mig upp ur soffan och har börjat steka köttfärsbiffar. I ugnen har jag potatisgratäng som ska räcka till i kväll också. Eller kanske till i morgon. När jag väl orkar laga mat gör jag mycket på en gång.

Snart middag alltså!

2 kommentarer:

  1. Låter inte så kul för er just nu. Hoppas ni kryar på er snabbt. Lova kräker inte längre? Kram Mia

    SvaraRadera