onsdag 15 februari 2012

Skrivarlusten är försvunnen!

Det är fortfarande sjukstuga här hemma och jag väntar in min omgång maginfluensa. Under tiden har jag åkt på feber och halsont som sträcker sig ända upp i öronen. Jag mjukstartar lite...innan spyorna sätter in. Fy va negativ jag är nu. Jag borde inte ta ut något i förskott. Har Lova en hel dag utan spyor i morgon, så kan jag lämna henne på dagis på fredag med gott samvete. I dag har det inte blivit någon reda med någonting. Jag stryker omkring i hemmet och plockar lite här och där, tömmer en maskin disk och hänger lite tvätt. Mer än så orkar jag inte! Eftersom jag legat på soffan större del av dagen är jag inte ett dugg trött nu när klockan passerat midnatt. Jag ska snart öppna en bok och fixa en kopp tee. Som ni säkert märker har jag ingen större energi eller skrivarlust just nu. Inläggen är mer en liten vink till er om att jag lever. Lever och står ut;)

4 kommentarer:

  1. Vänd tankarna till det positiva hållet - då har du iaf haft roligt på vägen fram till vad det nu blir som händer.
    Mina tummar hålls för att du slipper bli magsjuk.
    Hoppas att boken fick dig att somna igen.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni mår bättre idag..båda två!
    Jag är lite piggare idag men är hemma även idag. hoppas på att kunna joba imorgon.. den här febern återkommer och spökar. Igårkväll var den inte så hög..men jag låg och skakade och grät för att jag hade så ont i hela kroppen :(
    Pest och pina!
    Kram och krya på er!

    SvaraRadera
  3. Tänker på er/Kajsa

    SvaraRadera
  4. Tack!!

    Sandra, du har så rätt så:)

    Usch, Janina, det låter inget vidare:( Hoppas det är bättre nu:)

    Kram på er

    SvaraRadera