måndag 6 februari 2012

Två Marior inom loppet av en timme!


Maria och jag!

Lova ligger i soffan med en stor filt om sig. Fågelvägen 3 går på Bolibompa och Lova är nybadad. Själv värmde jag en kopp tee och lägligt nog ringde Maria från Göteborg, Maria H, precis när jag satte mig tillrätta i soffan. Hon hann inte snacka så länge då hon skulle äta lunch, men lovade att hon skulle ringa tillbaka i kväll. Dessförinnan har jag pratat med ytterligare en mamma som är hemma med sjukt barn, nämligen Maria A. Båda Mariorna bor i Göteborg. Bra tjejer!

Det är kompisarna som jag saknar mest med Göteborg, sedan staden!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att vänner ringde. Precis vad som behövdes. Nu blir det bara bättre.
    Kram
    (jag saknar Sthlm, staden.)

    SvaraRadera
  2. Hur kan man sakna Stockholm;) Gbg är mycket trevligare! Samtal i all ära Jennie men jag hade hellre träffat dig:) Synd att vinterkräkis kom emellan. Kramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Sandra precis, vänner kan verkligen rädda dagen....även den mest eländiga dag;)

    Maria, det är så typiskt er Göteborgare och undra hur någon kan gilla Stockholm;)

    SvaraRadera