söndag 5 februari 2012

Vad har Mello gemensamt med stingtrosor?



Sedan har ju Mello gått av stapeln i kväll och det var,för att göra ett långt inlägg kort, en sorglig historia! Sean Banan och tjejer i stringtrosor, otroligt intelligent och musikaliskt, not! Ett bidrag som jag vill skicka till Europa? Nej, jag bränner mig hellre på underarmarna med ett strykjärn.

Jag har ingenting emot stringtrosor annars, i andra sammanhang menar jag....men stringtrosor ska man av en anledning ha under byxorna, de ska inte synas! Så är väl tanken. Eller?
Ni under 20 kanske tycker jag är en moraltant, men Sean Banans låt var fanimej det sämsta jag hört...någonsin!

Jag har till och med skapat en ny etikett för inlägg som avhandlar ämnen som detta - Skräp!

5 kommentarer:

  1. Vad glad jag är att vi inte tittade på Melodifestivalen! Håller med dig, trosor hör hemma under kläder eller på hemmaplan när det ska vara lite sensuellt.
    Vi tittade på The Kings speech och jag måste säga att det var en riktigt bra film! Om du inte har sett den, gör det.
    Bra etikett, skräp. Min heter mög. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha vilket kul inlägg! Skräp är en bra sammanfattning på melodifestivalen/Kajsa

    SvaraRadera
  3. Jag blev duktig illamående av Marie Serneholts glittriga kroppsstrumpa, fy fan vad snuskigt säger Jag bara!

    SvaraRadera
  4. Fy faaan vilken dålig omgång i går. Tristess på hög nivå. Ändå fick vi inte byta kanal för M som var hög på socker. Henke blev så full att han säckade ihop i soffan innan det var slut. Jag hoppades att killarna skulle kaskad spy så att jag hade en anledning att gå ifrån teven men det var först i slutet H spydde rakt över min fot:( Kramkram Mia

    SvaraRadera
  5. Haha, det verkar som att fler tyckte som jag!!

    Mia, det verkar som att ni har jämna plågor med vinterkräksjukan än?

    Jannika, ja, den var ju inte snygg...brydde mig väldigt lite om henne dock, för jag har alltid tyckt att hon verkar vara en väldigt normal artist jämfört med tex Thorsten Flink och Sean Banan;)

    Sandra, ja du gjorde rätt som bojkottade skiten:)

    SvaraRadera