fredag 9 mars 2012

En ny design på bloggen?

Ja, tack! Men vad? Det får jag klura på under morgondagen när jag inte har något annat för mig!
Det är fredagseftermiddag och jag kan konstatera att vi är bortbjudna på två ställen i kväll men egentligen vill jag bara slappa på soffan. Spänningshuvudvärk från helvetet har slagit till och så blir jag trött av att vakna klockan fyra varje natt för att min rygg bestämt sig för att strejka. Nästa vecka är det jag som ringer en kiroprakter. I morse fick jag, som grädde på moset, ett sanningens ord av min brutalt ärliga dotter

- Mamma du är jättetjock!

Jo, jag tackar!

En sak är i alla fall positivt med barnen, man kan alltid lita på dem;)

2 kommentarer:

  1. Hahaa, Lova då! Säga så till sin fina mamma. Ärliga är de, dock inte alltid så klara på vad det är de säger.

    Fy för vad jobbigt med ryggen. Hoppas att du får tag på en kiropraktor på måndagmorgon och kan boka in en tid snarast.

    Stanna hemma på sofflocket, det är så skönt att bara vara hemma om man inte är helt okej. Vi kommer nog att slockna i soffan vid nio. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha barn är så spontana och säger ofta roliga saker men det händer ju att de säger saker man inte vill höra också;)/Kajsa

    SvaraRadera