torsdag 15 mars 2012

Jajemensan, bilderna på plats!



Jag leker på dagarna och sover på nätterna....eller?

Ni som tittar in om några timmar blir de första som ser att nya bilder dykt upp i headern! Bilder från mitt liv som student, nyutexaminerad, moster och nyförlöst förstagångsmamma. Ja, varför inte? Lite småjusteringar med tiden och snart är det klart! Eftersom en viss liten dam inte vill sova om nätterna längre sitter vi uppe. Klockan är just nu 02.21 och vad passar då bättre än att snickra i bloggen

Godmorgon på er!

4 kommentarer:

  1. Så fina bilder du lagt upp de passar bra i headern. Så jobbigt att du får ha Lova uppe om nätterna är hon sjuk igen:( kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på dig, Jennie! Solsken rakt genom headern. :)

    Usch, nätter är till för att sova på. Jag hoppas att Lova kommer ur sin lilla fas och tar tillvara på sömntiden och öser på om dagarna istället.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj va fint med
    nya foton och
    nya textsnitt
    i rubrikerna=)
    Det är ett hel****
    när barnen är
    i en sån fas=(
    Hoppas det löser
    sig snart kram S

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer, men nu sitter jag här igen med en vaken Lova:( Klockan är 01.00. Vi ska snart försöka lägga oss igen. För min del är det ok, men det hade ju varit skönt med lite egentid vid denna tidpunkten....grejen är den att hon gäspar och är trött men ändå vaknar för minsta lilla ljud ute eller att någon undertill smäller igen en ytterdörr. Så har hon aldrig gjort innan, det måste vara någon fas;)Kram på er

    SvaraRadera