fredag 9 mars 2012

Tvillingsystrar i Ullared

I dag var mina systrar i Ullared och då passade jag på att beställa Vanish pulver och våtservetter! Tydligen har de ändrat om i butiken igen, radio/tv och annan elektronik är på entréplan. Jag blir sugen på att åka men inte så sugen att jag grät floder i dag. Jag tror att jag åker i slutet på månaden istället alternativt början av april. Jag är ute efter kritor, vattenfärg och något pussel åt Lova som fyller 3 den 10 april. Det kan man fynda till bra priser på Gekås. I morgon åker jag och Lova med hennes pappa och badar på något äventyrsland eller bara till en simhall i närheten. Vi har inte riktigt bestämt vad eller var. Växjö har ett äventyrsbad som tydligen ska vara bra, Auqa Mera. Där tror jag en viss Lova hade fått sina fiskar varma;)

Alla tips på bra bad inom en timmes bilfärd är välkomna!

2 kommentarer:

  1. Tyvärr inga tips;) Vi åker till Lerum vi! Hoppas ni haft en fin dag tillsammans och att ni sitter bänkade till festivalen i kväll och röstar på Danny eller Molly:) kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Bänkade var vi och rösten hamnade på Molly för den fina sången...men jag tror ändå nu i efterhand att Loreen kommer att representera oss bättre med sin låt! Jag gillade alla mina toptre, Loreen, Molly och Danny:)
    Kram

    SvaraRadera