lördag 10 mars 2012

Mello är över!



Sångfågeln!!! GRATTIS LOREEN

Då är Mello över för detta året. Loreen stod som vinnare och det var inte mig emot! Jag gillar både henne och låten, det lilla jag sett av henne. Låten är underbar! Att Danny kom i topp var väntat. Förutom dessa två bra låtar så gillade jag även Mollys låt. Jag tänkte väl mest att bara någon av dessa tre blir vinnare så är jag nöjd. Jag är alltså, uppenbarligen, inte speciellt olik Sveriges befolkning på det stora hela. Nu lyssnar jag på eftersnacket och där tippas det att Loreen inte helt osannolikt skulle kunna bli vinnare av hela Eurovision Song Contest!

Jag gillade årets final, det var många starka bidrag! Roligt!!!

8 kommentarer:

  1. Jag är nöjd=)
    Vinnaren var
    rätt=)Hoppas
    ni hade det bra
    i dag på badet!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag tror också att hon tar hem hela kalaset. :) Riktigt bra låt.

    Vi såg på Den sista dokusåpan och en receptionist där såg ut och lät som jag tycker att du gör. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillade Molly och Danny jag:( Har ni haft en bra kväll?
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  4. Rätt låt vann tycker jag/Kajsa

    SvaraRadera
  5. Rätt låt vann!
    //Carina

    SvaraRadera
  6. Melodofestivalen är skräp

    SvaraRadera
  7. Skit är vad det är!

    SvaraRadera
  8. Ok, gott folk...vi får väl se vad som händer framöver i ESC!! Om Loreen kammar hem vinsten.

    Anonyma, ni är inte ensamma om att tycka att Mello är trist;)

    Kram på er

    SvaraRadera