söndag 29 april 2012

Bloppis

Jag har länge tänkt starta en blogg där jag säljer Lovas avlagda kläder men med allt jobb det innebär så har jag skjutit på det...ända till nu när jag kom på att jag lika gärna kan sälja hennes kläder i denna bloggen:) Varför krångla till det? Under ettiketten "Bloppis" kan ni alltid hitta begagnade kläder. Jag gör första inlägget här och nu!

Jag säljer en svart addidas dress med guldfärgad logga (jacka och byxa som på bilden) i stl. 92 och normalstort i storleken. Nypris 499 kr! Nu 200 kr 


Dressen är fin i sicket!

Eventuell frakt bekostar köparen själv men ni som bor i närheten får givetvis komma hit och hämta upp kläderna. 

Maila mig vid intresse: jennie.nilsson77@hotmail.com

Den lila dressen köpte jag åt Lova i dag, visst är den fin! Kläderna kan du hitta på www.kidsbrandstore.se

2 kommentarer: