söndag 29 april 2012

Två gåvor i en


Får du eller någon i din familj barn inom en snar framtid? Eller har du kanske en vän som går gravid. Tipsa henne om detta paketet som innehåller finfina kläder och prylar för en nyföding. Köper du detta paket skänker du nämligen pengar till barncancerfonden samtidigt, så i princip köper du och ger bort två gåvor! Ett till bebisen i fråga och ett till de människor som jobbar hårt med forskning för att rädda barn med cancer så att de kan få fortsätta leva ett långt och friskt liv. Kläder och prylar kommer från välkända "Lundemyr of Sweden". Både kläder och prylar har god kvalité, det kan jag intyga som haft både nappflaskor, mattallrik, mugg, bestick, kläder och annat till Lova därifrån under hennes bebistid.

Paketet hittar du på www.babyshop.se

2 kommentarer:

  1. Bra grej men för dyr för min ekonomi:( Jag var på babyshops hemsida och såg den och femhundra är för dyrt. Om det hade varit mina egna ungar som skulle ha barn hade jag kunnat köpa den men annars är det för mycket pengar
    //Carina

    SvaraRadera
  2. Visst är det en bra ide jag skulle kunna tänka mig köpa den åt Sofia men det får bli nästa månad. Är luspank efter min lilla visit på Villervalla och Åhléns:( Köpte knivar och en brödrost till Henke. På så vis får även jag nytta av hans presenter man får inte va dum;) kramkram M

    SvaraRadera