fredag 20 april 2012

Läsvärt?






















Är du prenumerant på tidningen Amelia fick du förra numret en bok som heter Vecka 36 och är skriven av Sofie Sarenbrant. Jag fick den på posten för någon dag sedan och tänkte ta helgen till att plöja igenom den. Boken handlar om två vänner som båda går gravida samtidigt. När de har några veckor kvar innan de båda blir mammor försvinner den ena spårlöst. När en död kvinna hittas på stranden i den lilla fiskebyn Brantevik där de båda vännerna spenderat sin sommar, tar fallet en oväntad vändning!

Ja, i mina öron låter den spännande....men jag har aldrig läst något av Sarenbrant tidigare så vi får väl se vad jag tycker om denna!

4 kommentarer:

  1. Jag har inte läst den eller någon annan av författaren, vad jag vet. Hoppas att den är bra, det du skriver verkar så.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag fick också den och tycker att den låter riktigt intressant, ska bara få TID att läsa den också .. Kram!

    SvaraRadera
  3. Trodde jag skulle hinna läsa denna i helgen men tji fick jag;) Ellerhur visst verkar den bra!!!

    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Den vill jag med läsa, den verkar jätte spännande:) / Kajsa

    SvaraRadera