onsdag 9 maj 2012

Hemma hos Johanna - vardagsrum









3 kommentarer:

  1. Vad stilrent och absolut inte min stil! Fina grejer, genomtänkt och intressant. Det måste var kul att fixa och planera när man har så tydliga färgval. :) Känner igen stilen från ditt hem, Jennie.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet Sandra, det är inte alls din stil! Det är det som gör det så intressant att ha sådana här hemma-hos-reportage för man får andra infallsvinklar, nya idéer och lite flow eller blir det ännu tydligare att man aldrig skulle byta stil:) Jag blev sjukt sugen på att fixa här hemma nu...igen;) Jag har denna stilen utan att tveka och har älskat den i många år...frågan är om jag någonsin tröttnar;)Visst, den vita lantliga shabby chic stilen är inte dum heller. Den är fin om man bor i äldre villa med högt i tak eller i sekelskiftsvåning i stan:)

    Tack för att du tyckte till:)

    Gör ett eget, vetja!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint dom har det hemma! Hur många bor det hos dom fyra? Den lilla tjejen har rött på sitt rum men den stora har hon med rött? Kramkram Mia

    SvaraRadera