lördag 26 maj 2012

Högsommaren i maj fortsätter

 Det blir ganska många glassar i värmen!
I dag åkte jag och Lova med Jannika till Ikea för att äta lunch och shoppa. Hela 58 kronor shoppade jag för, inte illa va;) På bilderna ovan ser ni lite pics från Ikea, bland annat hur Jannika och Lova testar sängar och när Lova käkar de berömda köttbullarna.

 Jag plockade in en praktfull bukett på bordet för ett par dagar sedan, underbara syrener!

 Sommarbilder på Lova som togs bara för någon dag sedan. Bus och galna upptåg som alltid!

I kväll käkade vi keso med blåbär och det var jättegott, ett gi-riktigt mellanmål som jag åt mycket av ett tag men som jag sedan tröttnade ganska rejält på. I kväll kändes det okej igen!

6 kommentarer:

  1. Så fin bukett med syrener! Keso med hallon och blåbär är ännu godare:) Ni är ju stamkunder hos Ikea:)
    // Carina

    SvaraRadera
  2. Vilken ståtlig bukett är den från er trädgård? Söta bilder på Lova som alltid. Ser ni melodifestivalen i kväll? Favorit? / Kajsa

    SvaraRadera
  3. Fantastiska bilder Jennie!!! Lova är verkligen en docka:)

    SvaraRadera
  4. Yes blommorna kommer från trädgården här! Favoriten i Mello var faktiskt Sverige;) Hallon och blåbär är ju gott tillsammans så det funkar nog alldeles utmärkt:)

    Tack för era fina tankar om Lova:)

    Kram till er

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Pepprar dig med kommentarer... Ebbe sover i vagnen så just nu har jag händerna fria... Men ibland (oftast) hänger han på armen när jag surfar...
    Vilka LJUVLIGA foton!!! Lova har alltid så fina kläder, och är så otroligt söt så det kan ju inte misslyckas!
    Fotokollagen är jätte-fina, det blir så färgsprakande och levande med flera bilder i ett!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Haha, Vi får upp och provhoppa fler sängar en annan dag ;)
    Kram!

    SvaraRadera