onsdag 23 maj 2012

Jag tar så många bilder att jag borde spärras in!

 Vilken tur att det ännu inte finns straff för ett för ivrigt tryckande på Iphonen för då hade jag åkt dit så att det sjöng om det. Här kommer i alla fall kvällens sista bilder, eller nattens, är mer sanningsenligt! Det roliga med dessa båda är främst den översta som visar att Lova hade på sig vita byxor i dag också....och det ni ser på hennes högra ben är hamburgerdressing alternativt glass eller en kombination av båda! 
Dags för ett nytt varmt klädbad med vanish! Låt oss hoppas på samma tur som
jag hade med byxorna från i går. De är nämligen användbara igen:) 


6 kommentarer:

  1. Haha, jag klår nog dig i antal klick med kameran på mobilen. :) Igår fick jag skäll av sonen för att jag har mobilen i handen så ofta.
    Det är jätteroligt att fota och föreviga och välja och vraka bland bilderna. Bara att radera de som inte blev bra. Och bra mycket lättare att redigera i mobilen, jag har inte redigerat ordentligt på datorn på ett bra tag.
    Det är lite Hamlet över sista bilden. "Att vara eller inte vara."
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du tar alldeles lagom med foto;) Jag blir så glad varje gång ett nytt foto på Lova dyker upp här. Hon är verkligen en docka söt som sockervadd
    // Carina

    SvaraRadera
  3. Men sweetpie Lova, hon är duktig på att fläcka ner sig;) Det tyder nog på företagsamhet som du skrev innan! Jag har full koll på tider och så, skrev ner det direkt. Du möter upp på stationen va? Snart lunch nu skönt. Är både trött och PMS förstörd i dag:( kramkram Mia

    SvaraRadera
  4. Sandra, jajemensan, "to be or not to be"... Det ska börjas i tid med Shakespeare;) Jag tror Sandra, den enda anledningen att jag inte fått skäll av Lova ännu (när det gäller antalet klick med kameran) är för att hon inte vet hur hon ska uttrycka sig än, haha;) Om nåt halvår/år kommer hon skälla ut mig efter noter om jag fortsätter att fota som jag gör nu!

    Carina, så stolt Lova skulle bli om hon kunde läsa dina ord:) Jag tar nog liiiiite mer än lagom med foto, skulle jag kunna tänka mig;)

    Mia, jaja visst möter vi er, absolut!!!! PMS är inte att leka med:( Hoppas Henke fattar galoppen och tar ungarna dessa dagarna, du har ju åtminstone någon som kan avlösa dig;)


    Kramar till er alla

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Men då har vi sannerligen ngt gemensamt! Jag borde med spärras in!
    Fast mina tre trollungar sätter gränser för hur mkt foton och bloggande jag hinner med. Skrik-Ebbe som han fått smeknamnet som de senaste kvällarna gör att jag knappt hinner ngt alls, inte roligt!
    Fina foton på sötaste Lova!
    I LÖV den klänningen!
    kram o trevlig helg, idag drar vi till torpet o där finns det förvisso el nu sedan 1 år tillbaka men ingen täckning till mobilen!

    SvaraRadera
  6. Hahaha,japp risken är att vi får avtjäna samma straff;) Jasså,han har hamnat i en skrikperiod, Ebbe! Ja, det är nog inte så himla kul när man är mitt uppe i det! Lova skrek nästan aldrig som bebis, så jag hade en himla tur där...men med tre barn får man nog uppleva både väldigt nöjda bebisar och bebisar som gnäller lite mer från start.
    Visst är den fin klänningen, tyvärr har den fått ett par fläckar som inte vill gå bort, men eftersom den är så klockad nedtill så syns knappt fläckarna. Fläckarna som syns på fotot ovan är "nya" för den dagen...och det är troligtvis hamburgerdressing och ska nog gå att få bort. Ha en trevlig helg på torpet, kram

    SvaraRadera