tisdag 1 maj 2012

Kvällen har blivit natt och här är dagens sista uppdatering!

Så där ja, skålarna är tomma...tömda på godis...och Valborg är över för denna gången! Lova var helnöjd med dagen då hon fick spendera en del av den på Ikea och en del av den i ett hopptorn och äta spunnet socker som hon fick av sina kusiner. På Ikea insisterade hon på att hon behövde en äggklocka och en nallebjörn. Svaret blev nej! Dock var det ingen som stod över mig med pekpinnar, detta resulterade i att jag shoppade loss. Det som hamnade i min korg var servetter, plastskålar, plasttallrikar, salladsbestick i plast, en kudde och ett påslakanset år Lova! Allt det plastiga ska jag ha i picknick-korgen i sommar.
I feel good;)

4 kommentarer:

  1. Skönt med tomma skålar, en god kväll alltså.
    Va, ingen äggklocka till Lova? ;) Jag vill också åka till IKEA! Vi har en timme dit så det blir i stort sett aldrig av. Maken ogillar dessutom stället. Plasttallrikar behöver vi också till sommaren. De är bra att ha i trädgården också.
    Om jag har långt till Ikea så har det blivit tvärtom med TGR som nu öppnat i Ystad. :) Ska nog ta en tur dit imorgon.
    Önskar er en fin första maj! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vi var på Ikea förra veckan och jag köpte mest saker till sommarstugan. Henke och ungarna satt och åt under tiden. Så skönt att få gå lite själv utan stress:) kramkram M

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Härligt med shopping på ikea! var tusen år sedan jag var där, känns det som, måste åka dit snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är din blogg jag kollar först på kvällen för den är alltid uppdaterad och med fina bilder. Ikea är roligt och det fyndas alltid nåt.
    // Carina

    SvaraRadera