lördag 9 juni 2012

Fredagen i bilder...

Dagens bästa i brevlådan, två läckra handdukar från Newport och ett sött ljus från " The house of aroma". Det kommer bli jättefina inslag på toan på undervåningen. Som ni vet är jag ju en sucker för svartvitt.
I dag har det varit invigning vid Coops nya parkering. Dansbandsmusik i form av hemmabandet Wizex, försäljning av korv med bröd och hopptorn för de allra minsta. Eftersom regnet stod som spön i backen var Lova ganska ensam om två stora hopptorn med rutschkanor. Som julafton för en treåring! Hon hoppade, åkte rutschkana och hoppade lite till. Även jag var uppe och hoppade för att assistera Lova. Jag hade converse på fötterna och i "spåren" på hoppdynan samlades mängder med regnvatten. Jag tog två steg, steg ett och steg två....sedan var jag alldeles genomblöt ända in på fötterna! När jag tramapade ner rann allt vatten mot foten och typ dränkte den. Jag kunde lika gärna doppat fötterna i sjön;) Som mamma är jag väldigt förnuftig dock och satte regnstövlar på Lova. Bra tänkt där!
Så här kan det se ut på frukostbordet när någon gärna vill själv;) Någon som är sugen på en smörgås?

4 kommentarer:

  1. Mums! Du ska vara glad att hon iallafall tar en macka. Och håller till på ett bord! På morgnarna när Gibson smyger upp för att titta på barnprogram, tar han ofta svängen om kylskåpet och plockar ut ett paket margarin (om det finns) och tar med sig det i soffan och sitter och gräver i... Mindre lyckat..

    Jo, vi bor i södra Skåne, på landet utanför Trelleborg. Med havsutsikt och allt. 5 minuter in till stan, 10 minuters promenad ner till stranden, 20 minuter till Malmö, 40 minuter till Köpenhamn. Billig lägenhet. Lite gammal, men det får man ta för den billiga hyran. Nästintill perfekt är det här! =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha asg åt det med smörgåsen;) Nu blev bloggen kalasfin med prickmönstret och den läckra färgen på texten, så här ska du ha det:) De där fotona på Lova passar också kanon in här. Kramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Åh så fina handdukar och ljus. Var köper man sånt? Bloggen är jättefin Jennie så behåll denna!! Smörgåsen ser jättegod ut, jag tar gärna en;)/Kajsa

    SvaraRadera
  4. Smörgåsbilden är helt jäkla fantastisk! :))
    Kram kram!

    SvaraRadera