tisdag 21 augusti 2012

Något storartat hände i dag!

Här dyker jag nu upp, som gubben ur lådan! Bara sådär! Tanken på att börja blogga mer aktivt igen ( ungefär varje dag som tidigare) vill inte riktigt infinna sig. Nu gör jag något åt saken och tvingar fram ett inlägg. Kanske är det precis det som behövs för att trigga igång ett sug efter att få skiva igen. I dag har jag rännt runt i solen i grön singoalla klänning från Me&I och vita leggings. Det första vi gjorde när vi kom ut, Lova och jag, var att handla den utlovade pinnglassen till damen. Det som numera lovas måste dyrt och heligt hållas, för när man är tre år minns man mycket väl. I synnerhet sådant som upplevs som positivt. Därefter blev det något ätbart till Lova på Torggrillen. Så, ni läste rätt...glass först och mat sedan! Jag gillar att göra precis tvärtemot vad som förväntas av mig. Både glassen och maten sköljdes med lätthet ned tillsammans med MER sugrörsdricka. Jag blev nöjd!

Något storartat hände i dag, jag fick ett mail jag länge väntat på. Det var på engelska och det var välskrivet. Jag läste det tre gånger. Inte för att jag har svårt att förstå engelska, snarare precis tvärtom...men mailet berörde mig så djupt!
Fortsättning följer.... Jag vänjer mig sakta men säkert vid en vardag som förhoppningsvis innehåller minst ett blogginlägg

På återseende kära vänner, hoppas ni finns kvar där ute!

5 kommentarer:

  1. Åh så kul att se ett inlägg här! Jag har saknat dom och blev så glad när jag läste att du kommit igång igen. Hoppas ni haft en fin sommar du och dottern.
    // Carina

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite action här! Hoppas du får ditt sugtillbaka till och leverera roliga inlägg till oss svältfödda kramkram Mia

    SvaraRadera
  3. Heeej! Vad härligt att få läsa lite om er igen. :) Vilken finfin idé att äta glassen först, sånt gillar jag! Grön singoallaklänning, jag ser det framför mig.
    Spännande med ett mail som du väntat på. Jag hoppas att det ger din vardag lite extra lycka, eller motivation eller vad det nu handlar om.
    Det glädjer mig att du vill försöka komma igång med bloggandet igen. Jag är med dig och sörplar ord när du skrivit dem. :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Du anar inte hur glad jag blev nu:) Ska bli så kul, välkommen tillbaka/ Stor kram Kajsa

    SvaraRadera
  5. Tack för era vänliga ord, jag blir såååå glad :)

    Kram till er

    SvaraRadera