fredag 10 september 2010

Jag har försovit mig!

Klockan är snart 7.30 och jag har försovit mig. Det händer aldrig! I dag hände det av flera anledningar. En av dem var att min telefon var urladdad sent i går kväll och den gick inte att ställa på alarm. Jag trodde naivt att Per skulle väcka mig när han gick upp, men han hade gått ner i natt och lagt sig på soffan eftersom han inte kunde sova när Lova vaknade. Lova vaknade nämligen ett x antal gånger och gallskrek. Jag tände upp hennes rum, tog upp henne och vände och vred på henne. Hon låg mellan mig och Per vid två tillfällen. Jag kom aldrig fram till var problemet var. Kanske mardrömmar? När jag väl fick sova sov jag som en nockad julgris, herregud!

Nu är jag uppe vid datorn men tar det ovanligt lugnt!

Lilla Hilma är här eftersom hennes mamma, syster Josse, ska jobba och inte har fått igång barnomsorgen. Lova ska också vara hemma! Två underbara busungar ska förgylla min dag. Troligtvis kommer de engagera varandra, för jag har lite att göra vid datorn. Gör de inte det, så har jag en plan B. Tjejerna går i första hand!!

Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar