söndag 17 oktober 2010

Jag har jobbat...

hela helgen och Lova har varit hos sin mormor och morfar lördag förmiddag-söndag kväll. Av mamma hade hon fått två klänningar, thigts, tröja och en WCT-overall. Förklaringen till det var förmodligen att hon inte hade några kläder med sig i sin packning;) Det var nämligen inte meningen att hon skulle stanna så länge. Underbara mamma fixade det genom att köpa en mindre gaderob till henne;) Va skulle jag gjort utan mamma, jag hade kunnat gå och sänka mig. Så här länge har jag inte varit utan Lova innan och det känns jättekonstigt. När vi kom hem i kväll var hon trött som bara den, men jag var bara tvungen att pussa på henne tills hon vilt protesterade genom att slå med armarna omkring sig. Stackars barn;)

Nu ligger hon i sin säng och sover gott! Snart är det min tur....

2 kommentarer:

  1. Det kallar jag snäll mamma det! Min mamma hade ringt och sagt "var har du gjort av ungarnas kläder?" Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Du det tror jag inte hon hade, hon verkar ju så go din mamma:) Omständigehterna var lite speciella här, men det är klart hon hade ju inte behövt köpa så många uppsättningar kläder;)
    Kram

    SvaraRadera