måndag 25 oktober 2010

Måndag morgon igen!

Helgen bestod av jobb, jobb och åter jobb, därför inga inlägg i bloggen! Nu är det måndag och jag ska...ja just det jobba! Jag ska jobba men innan dess ska jag röja undan här och lämna en liten dam på dagis. Det är morgon (förmiddag för vissa) och Lova äter sin frukost, hon dricker en mjölk/fildrink och en smörgås. Först tar hon det bästa, mjukosten, sedan kanske hon tar ett bett eller två på smörgåsen. Gör hon inte det, får man vara nöjd ändå som mamma, har jag lärt mig! Barn kan äta bra och andra dagar mindre bra. Det är vedertaget! På tv:n visas kaoset i Malmö och oftast har jag det på min datorskärm också! Jag är chockad över alla uppgifter jag får. Vad är det för en dåre som åker runt på cykel och skjuter efter folk? Telefonen går varm, alla vill prata om detta!!

Jag är trött, oerhört trött! I dag önskar jag att jag kunde fortsätta sova, dra täcket över huvudet och bara sova vidare. Lova hade inte samma tanke dock;) Klockan åtta var vi uppe!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Usch har du jobbat hela helgen? Lät inget vidare alls. :-( varför nu detta?
    Hoppas du får fylla på energin i veckan då. att bara vara och få tid till vila o eftertanke är så enormt viktigt!
    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  2. Yes, hela helgen!! Det är fullständig kaos på jobbet, fattas folk osv!!! Jag ska vara ledig i morgon enligt senaste uppgifter från min chef men det kan snabbt ändras;)

    Hoppas ni har det fint, KRAM

    SvaraRadera