torsdag 11 november 2010

Jag och Anna fikar!


I dag har Anna och hennes son Isak varit på besök. Kanelsnäckor, chokladbollar och ballerinakex dukades upp på fatet. Kall jordgubbssaft på bringaren. Farligt gott och inte det jag borde stoppa i mig, men en fika är en fika och vi fikar ju inte varje dag, Anna och jag! Anna är min barndomskompis och vi har många roliga minnen. Tyvärr träffas vi för sällan! På måndag är vi båda lediga från jobb och ska ta tillfället i akt och åka till Ikea och kolla läget....och, ja just det fika!


Tack för i dag Anna, alltid lika trevligt:)


Jag känner mig kreaktiv och vill göra om i vårt sovrum. Jag vet exakt hur jag vill ha det! På grund av min iver att göra om klickade jag in mig på BoConcept, en av mina absoluta favoriter i Göteborg när det gäller inredning. Bland annat vår tv-bänk kommer därifrån! På deras sida hittade jag denna petrolblå fåtöljen. Läcker som få!


3 kommentarer:

  1. Barndomsvänner följer varandra hela livet och behöver inte ses jämnt och ständigt för att försäkra sig om sin vänskap. Den ena finns alltid för den andra och vice versa när det väl gäller. Jag har endast en barndomskompis kvar/Kajsa

    SvaraRadera
  2. Om du ändrar om får du visa före och efterbilder:)Snygg fåtölj. Ska du ha den?

    SvaraRadera
  3. Kajsa: Du har så rätt i det du skriver:)

    Maria: Jajemensan, det får det bli..angående fåtöljen, så tror jag inte vi har plats för den förrän vi köper hus, men åååå va snygg den är! Jag hade gärna haft den i en hörna i vårt sovrum!

    KRAAAAM

    SvaraRadera