måndag 8 november 2010

Jennies (inte alltid så) underbara värld!

Brum brum, kanske kan jag köra ifrån förkylningen!
Kokning av nappar pågår!!
Hej, jag heter Jennie och är missbrukare....av nässpray! Jag använder det tre, fyra gånger dagligen för att få bukt med öronproblemet. För er som följer bloggen så vet ni att jag har vatten bakom trumhinnan och att min hörsel är kraftigt nedsatt. I morgon har jag använt nässpray en vecka och inte ens en liten förbättring har jag märkt. Tråkigt!! Utöver detta har jag hosta, och snuva. Lova också! I går fick Per sin beskärda del av kakan, han åkte på halsont. Det var så det började även för oss. Här hemma kokar vi nappar, rengör leksaker, vilar, städar och bloggar! Per åkte och öppnade verkstan vid 7 i morse och nu på lunchen tyckte han att han kände sig bättre! Efter lite mat i magen har han laddat batterierna för hela eftermiddagen också.
Världen är inte så underbar just nu!
Men oroa er inte, jag ska inte döpa om bloggen. Katten har precis kommit hem, det visade sig att han varit instängd i källaren i natt, stackare...eller inte. Han fick ju lugn och ro i från Lova åtminstone. När han kom var han så törstig att han hoppade rakt upp på kökbordet och drack ur Pers vattenglas. Han var så hungrig att till och med bacon gick ner. Nu ligger han här i soffan och tvättar sig! Lova tar en eftermiddagsvila och jag väntar på att posten ska komma.
Jag borde jobba på datorn i stället för att uppdatera bloggen....men det är ju sååå kul att blogga:)
See you




3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vad jobbigt för dig att vara sjuk! :-( Och lillstumpan med!
    Jag hoppas att du snart känner idg bättre eller går till farbror dr,
    ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack, jag var hos läkare i går så nu ska det nog bli bra:) Ett himla gnäll på mig, hihi:)
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Nej inte blogga mindre! Din blogg gör min dag. Är så kul att komma till kontoret på morgonen och öppna datorn och kolla in på din blog efter nya inlägg. Alltid lika najs:) Kramkramkram Mia

    SvaraRadera