onsdag 3 november 2010

Lova inspekterar!

Pappa, teknik är inte din starka sida så jag fixar dörrpaneln här! Hoppas du har bra försäkringar som täcker de fel du gör i arbetet!
Pappa, det kommer en bil som backar till porten. Presenter till mig eller?

Jasså var det bara däck? Fy va booooring!


Kan du sluta tvätta motorn på den där bilen eller? Jag står ju här och bara väntar på en pöl att plaska i eller ännu bättre, spola ner mig...Yeehooooo!



Nu ska vi se här...hmm, vad är detta för däck? Jag undrar om jag kan flytta dem till en annan plats. Här kan de inte ligga och skräpa!




Vaddå olja på kläderna? Sluta noja mamma, jag måste lägga nappen här uppe så att den finns här när pappa behöver den.





Måste dessa skruvar ligga just här i burken? Är det ok om jag häller ut dem på golvet?






Pappa lyft mig så som du lyfter bilarna...snäääälla! Mamma ser ut som om hon sett ett spöke, du får nog ta hand om henne först!






Jaha, var det här jag skulle bada eller?








Nej minsann, har vi kommit hit så ska inte jag sitta i vagnen - Glöm det!!









5 kommentarer:

  1. Hihi sötaste Lova =)

    De är så söta våra små i sina michelinkläder.. hihi.. de matchar fint i mönster Lova & Mama. Så skönt med slitstarka kläder nu till dagis! Man kan liksom slappna av och känna att du får rulla runt och ramla bäst du vill.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kiqi: Ja visst är de fina:) Slitstarka kläder är ett måste nu, jag vet inte om mina håller i kvalitén men det återstår ju att se, haha:) Jag köpte Didriksson som ska vara kända för bra grejor, men den overallen var för stor:( så det blev Villervalla i stället. Overallen kan hon ha nästa år hoppas jag! Den är sparad i alla fall! KRAAAAM

    Ivana, Tack snälla:)

    SvaraRadera
  3. Gud så söt hon är!
    Verkar inte bättre än att hon är lika pillig som Vilmer? ;)
    Kram!

    Ps...Jackan hennes är göörsnygg. Ångrar nästan den jag köpte när jag ser hennes.

    SvaraRadera
  4. Malin, tack! Ja visst är jackan snygg! Jag gillar den skarpt! Vad blev det för jacka till Vilmer? Svårt att välja när det finns så många snygga ;) KRAAAAM

    SvaraRadera