måndag 15 november 2010

Per och Lovas dag!

I går var det Per och Lova för hela slanten när de gav sig i väg till Kristianstad. De handlade, åt korv med bröd och busade på lekhörnan på Biltema. På bilden har vi precis anlänt till mina föräldrar för att fira min pappa! Det blev en trevlig kväll i går, dock med pizza istället för kalkon. Som många av er vet så är pappa sjuk och på grund av det orkade han inte riktigt göra en stor middag för 10 personer. Mamma var upptagen, så det hela slutade med att vi beställde pizza. Det gick lika bra, huvudsaken är att alla samlas. Till och med min bror var hemma från sitt arbete i Oslo.

2 kommentarer:

  1. HIhi.. de har likadan mössa och kofta våra dötrar, ser det ut som.

    Som du sgäer är det viktiga att umgås, inte vad som stoppas i magen. Kram till dig och en extra med styrka åt er alla. KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Japp, jag har sett i din blogg att även Mama har en sån fin vit kofta. Jag älskar den! Mössan Lova har är min;)den köpte jag för några år sedan.Den ser lite stor ut på Lova men samtidigt var det så sött att hon fick ha den!

    Tack för styrke-kramen min vän!
    Kraaam tillbaka

    SvaraRadera