fredag 17 december 2010

Detta ångrar jag

Listan vill veta vad jag ångrar!

Detta är en svår fråga! Det finns mycket som jag ångrar genom åren fast mycket av det som jag har ångrat minns jag inte längre. Det kunde exempelvis vara ett köp som jag sen inte hann/orkade byta i tid och fick behålla. Sådant kan jag ångra, men samtidigt får jag skylla mig själv eftersom jag inte bytte in varan och fick mina pengar tillbaka. Detta är enligt mig ganska lindrig ånger. Likadant saker man sagt till folk som man egentligen inte menar! Det brukar man kunna rätta till i efterhand. Eller de gånger man ångrar att man inte prioriterade annorlunda så att man hann till någons fest/kalas. Ånger kommer upp titt som tätt, tycker jag! När det gått en tid är denna ångern ganska lätt att ruska av sig, glömma bort!
Sedan finns det ånger som man i värsta fall får dras med hela livet. Det finns framför allt två saker jag ångrar. Tyvärr tänker jag inte dela med mig av dem här för det är mina hemlisar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar