torsdag 16 december 2010

En award till mig!


Tack Kiqi (www.babymama-2009.blogspot.com) för awarden!! Jag ska alltså avslöja tre egenskaper om mig själv och sedan skicka vidare denna award till tre andra bloggare.


Jag är...


- Lyhörd

- Hjälpsam

- Ordningsam


Det var tre bra egenskaper det, men jag kan ju inte bara skryta om mig själv så här kommer (som en liten bonus) tre dåliga egenskaper också


- Morgonsur

- Datornörd (inte på det viset att jag kan allt om datorer, men jag sitter mycket vid datorn)

- Fastnar lätt i drömmar som inte leder någon vart - dagdrömmare!
Jag skickar denna award vidare till
Thepas (Therese)
En kärleksresa (Janina)
Crea Diem (Isabella)

2 kommentarer:

  1. Haha stämmer in perfekt på dig! Du är ärlig också;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja annars kanske man får äta upp det sen;) Kraaam

    SvaraRadera