söndag 26 december 2010

Lek och klappar!

Från mormor och morfar fick Lova en bok med rim och ramsor. Perfekt som godnatt-lektyr!
En BRIO bultbräda, också från mormor och morfar! Bank bank!! Med detta var inte det enda. Hon fick sockar, pyjamas, badlakan med Barbapappa och pengar i sin fond på banken! Tack snälla mamma och pappa, det är alldeles för mycket!!
Från mig och Per fick hon bland annat denna personliga sagoboken som jag hittade på nätet. En kul grej! Mina Cult ljusstakar som jag kammade hem i julklappsspelet;) Tack syster Johanna!
Av Pers brödrar med familjer fick vi en elgrill för inomhusbruk. Man grillar direkt på bordet! Tack för den! Lova fick en Pippi långstrumpdocka av syrran med familj, hon fick leksaksbilar, pengar av pappas bror, Micki dockvagn i rosa av oss....och mer är det på gång när Pers bror kommer hit i början av veckan! Det är på tok för mycket för en 20 månaders busunge. Hon har mer än nog redan!
Gott, gott med godis i jul! Bilden blev så cool att jag var tvungen att dela med mig här! Fatet tillhör syster Johanna men inte länge till för jag ska sno det av henne när hon sover;) Jag har själv ett svart, men vill ha ett vitt!









6 kommentarer:

  1. Rolig julklapp den där personliga boken. Var köper man såna?

    SvaraRadera
  2. Fatet har jag i rött=) älskar det för det funkar till så mycket. Nice bild! Fina klappar sessan fått=)
    Sandra igen!!

    SvaraRadera
  3. Maria: Sök på personlig sagobok på google! De finns lite varstans och har olika priser!

    Sandra: Det i rött är jättefint. Hur många fat kan man ha? ;)

    Kraaaaaam på er

    SvaraRadera
  4. Nu är två böcker beställda till mina loverboys;)
    Hittade mina på önskefoto.se
    Kramkramkram

    SvaraRadera
  5. NIce:) Med björnar? Jag köpte också mina där:)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Jag köpte en till syrrans flicka också;)

    SvaraRadera