söndag 2 januari 2011

Det här saknar jag!

I kväll kör jag ett andra inlägg på 30 dagarslistan, mest för att den ska ta slut någon gång;) Jag har ju missat skriva från listan på rätt så några dagar!

Jag saknar....

- mer tid med vänner
- mer tid till mig själv
- En helkväll på stan med bio och middag (det kommer snart förresten!)
- Göteborg
- mina vänner från Göteborg
- pluggtiden i Växjö
- just nu en riktigt bra bok som ligger och väntar på mig (en bra film såg jag i dag)
- sommaren, kanske mest våren
- blommor på mitt soffbord (färska snittblommor)

Ja det finns garanterat mer som jag saknar men detta var ett axplock, det första jag kunde komma på!

8 kommentarer:

  1. Och vi saknar dig!!!
    Kram, och god fortsättning

    SvaraRadera
  2. Och jag saknar dig! :-)
    En bra bok är Saras nyckel, av Tatiana de Rosnay, köp den :-)
    kram till dig

    SvaraRadera
  3. Vad har jag hört talas om den boken innan? Saras nykel!! Har du bloggat om den?

    SvaraRadera
  4. Jisses va jag skriver illa när jag är stressad;)Bara ett konstaterande, haha;)

    SvaraRadera
  5. MISS YOU TOO, PUSS&KRAM SANDRA=)

    SvaraRadera
  6. Å hade missat detta Sandra, jag saknar dig jättemycket:) SNYYYYYFT:( Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera