lördag 29 januari 2011

Mer film!

I kväll så jag "The tourist" med Angelina Jolie i huvudrollen! Spännande film som man gärna vill se klart när man väl satt sig vid tv:n. Den utspelar sig mest i Venedig vilket gör att man kan titta bara på grund av det. Jag har varit där och minns att jag älskade de små kanalerna, gondolerna och st. Markusplatsen! Jag hade gärna åkt dit i dag och sett stan igen! Tillbaka till filmen nu! Jolie är en hemlig agent (finns det någon film när hon inte är det?) Nåja, hon gör sig bra i rollen. Hon är snygg som vanligt och hon har en tjuvaktig pojkvän! Han har snott från en livsfarlig gangster and so it goes on! Slutet är lyckligt, men jag kan ju inte berätta om det, det skulle verkligen förstöra för er som inte sett den, ellerhur? Se den....hemma!

3 av 5 möjliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar