lördag 15 januari 2011

Min lilla bustjej

I går kväll var det fredagsmys och choklad åts, även av Lova! I vissa mindre observanta ögonblick lyckades busungen kleta choklad i soffan. Eftersom den är mörkbrun i färgen såg vi inte choklad-kletet i mysbelysningen;) I morse när jag kom ner var tröjan jag hade på mig full av chocklad på baksidan. Det var inget jag såg, varken i går kväll när jag tog av den eller i morse när jag tog på den. I sådana stunder är det bra att man har någon som gör en observant på det

- Mamma, bajs, bajs.....bajs mamma!

och så drog hon mig i tröjan och pekade på den!

7 kommentarer:

  1. JOHANNA (RÄTTSTAVNINGS POLISEN)15 januari 2011 kl. 17:56

    CHOKLAD JENNIE, CHOKLAD=) VET INTE STORA SYSTERN ENS HUR MAN STAVAR TILL DET, ILLA=) KRAM

    SvaraRadera
  2. Sorrrrryyyy;)det är inte det enda stavfel som finns i denna bloggen, kolla även etiketterna och se hur mycket fel du hittar där;)men nu är det rättat....och du, man särskriver inte rättstavnings-polisen, för det är ett ord...så det sååååå;)
    Kraaam till dig

    SvaraRadera
  3. Hahah,va skönt sagt...

    SvaraRadera
  4. Va go hon är lilla sessan=)

    SvaraRadera
  5. Visst är det bara för sött när de börjar så här:) KÄRLEK!!!!

    SvaraRadera