fredag 14 januari 2011

Hej pojkar och flickor!

I förgår kväll kom Hilma och Josse på besök. Lova och Hilma åt kakor men cirka femtio procent av de kakorna hamnade på golvet, i vår fluffiga matta under soffbordet! Lova den lilla kladdan spillde ut sin dricka och klistrandet på golvet var ett faktum. Mattan drabbades också! Jaja, vad är väl en bal på slottet.....
I går var jag med min kära pappa på sjukhus och i dag har jag inte gjort många knop så här en ledig dag! Jag borde...jag borde göra så mycket att det inte ens är värt att nämna här med risk för att fylla upp hela j-a bloggen! Jag förmodar att det inte skulle vara så jättekul för er att läsa heller. Nu ringde lillasyrran och Lova som har vilat en stund vaknade i samma veva! Hon är nog inte riktigt utsövd eftersom hon nu håller på att törna in igen.... i soffan denna gången.

Vi har inga planer inför kvällen, har ni?

6 kommentarer:

  1. Nej det blev en lugn kväll här. :)

    Den 13 februari har jag Forestkids/Gangstar-party. Vet ej tiden ännu. Du är varmt välkommen :) Kram

    SvaraRadera
  2. Å tack gärna! Det vill jag:)Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Inte roligt när de kladdar hemma... Kakor o dricka fås endast intas vid matbordet. De är grymma på att spilla och kasta på golvet ändå... och det räcker med att städa under köksgolvet.
    Hoppas d gick bra på sjukhuset, hur mår din far?
    I helgen så fick vi först besök nu av min mor, syster o hennes barn, Leia o Stellas kusiner. Och i morgon ska jag ha Tupperwar-party med grymt dåligt gensvar så får se om ngn kommer...:-(
    Hur som helst,
    kram o ha en fin söndag i morgon!

    SvaraRadera
  4. Hej på dig! Nej fy och usch för kladd på andra ställen än i köket, men i bland blir det fika vid soffbordet när här är besök!! Lova är värst av alla på att kladda, hon slänger allt omkring sig:( Tråkigt att det är dåligt gensvar på partyt,tråkigt när man anordnar något! Jag har inte haft ett enda party här på vet inte när! Är väl dags snart;) det är ju ganska kul! Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg Kraaaaam

    SvaraRadera
  5. Våra helgplaner har varit och packa inför resan som du vet. Vi lämnar stan mot Landvetter om exakt två timmar. Det ska bli så skönt att komma i väg. Henkes morsa satkärringen ringde och försäkrade sig om att vi hade våra pass, pengar, mediciner, barnens badshorts?!?! Precis som om det inte är det minsta problemet. Det kan vi köpa på plats, badshorts till M och H. Alltså jag blir så jävla trött på henne. Jag tror hon har ringt två gånger nu på morgonen och förmiddag. Ta hand om er så hörs vi i början av februari. Kramkramkram Maria, Henke och barnen

    SvaraRadera
  6. Maria, pratde med dig innan iof, men HA EN UNDERBAR RESA, detta är ni värda efter en jul med Henkes mamma;) Kraaaaaaam

    SvaraRadera